Kokias metrikas jūs turėtumėte įtraukti rašant SEO ataskaitą klientams

Kad klientai būtų patenkinti, labai svarbu parengti puikią SEO ataskaitą.

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „seo report“

 

Daugeliui jūsų klientų SEO yra paslaptis. Jie nebūtinai rūpinasi peradresavimais ar kanoninėmis žymėmis. Jūsų darbas – sukurti SEO ataskaitą, kurią supratų jūsų klientas.

Tačiau rašant ataskaitas yra nepageidaujamas dalykėlių daugeliui SEO specialistų. Gali būti sunku išsiaiškinti pagrindinę informaciją, kuri priklauso mėnesinei ataskaitai, jau nekalbant apie tai, kaip ją pristatyti klientui prasmingu būdu.

Mes padėsime agentūrų savininkams supaprastinti savo ataskaitų teikimo procesą su šablonais ir automatizuotomis ataskaitomis. Bet ar jūs naudojate agentūrą „AgencyAnalytics“ savo ataskaitų teikimui, šiame straipsnyje pateikiama metrika suteikia tvirtą pagrindą išsamiai SEO ataskaitai.

Kai pamatysite visus pagrindus, galite pridėti daugiau informacijos kiekvienu konkrečiu atveju, priklausomai nuo kiekvieno kliento tikslų ir dalyvavimo lygio.

Pradėkime. Čia yra viršutiniai skyriai, kuriuos galite įtraukti į savo SEO ataskaitų šablonus:

Ataskaitos santrauka

Tai gali būti baugu, kai reikia pasinerti tiesiai į ataskaitą, kurioje yra diagramos ir techniniai terminai, todėl pirmiausia savo klientui pateikiama paprasta lietuvių kalba.

 

Laikykite ją paprastą ir gana trumpą. Jei jūsų klientas turi tik keletą minučių, jie turėtų galėti perskaityti šį įvadą ir suprasti, kokia yra jūsų ataskaita, net jei jie nežino apie SEO patys.

Geras įvadas suteikia struktūrą ir kontekstą likusiai ataskaitos daliai, todėl būkite kruopščiai. Pateikite toliau nurodytą informaciją:

Perskaičius ataskaitos santrauką, klientas turėtų suprasti projekto dėmesį ir rezultatus. Pvz., Iš pirmojo ataskaitos puslapio jie turėtų žinoti, kad „Organinis srautas“ padidėjo 15% ir sukūrė 50 naujų potencialių klientų ir kaip tai pasiekta.

Užbaikite apžvalgą keliomis pastabomis apie kitus veiksmus, kuriuos planuojate imtis siekdami kliento tikslų.

Mėnesio kanalo apžvalga

Kur gaunamas jūsų kliento srautas? Vienas iš pagrindinių skilčių, įtrauktų į jūsų ataskaitą, yra tai, kokie kanalai, pvz., Natūrali paieška, tiesioginis srautas, persiuntimai ir mokama paieška, suskaidomi į jūsų svetainės lankytojus.

Ne tik nurodykite konkrečius numerius kiekvienam kanalui – palyginkite juos tarpusavyje ir ieškokite tendencijų, kaip eismas keičiasi laikui bėgant.

Klientai norės pamatyti, kaip srautas pasikeitė nuo tada, kai pradėjote kampaniją. Jei jūsų paslaugoje daugiausia dėmesio skiriama „SEO“, būtinai paryškinkite organinio srauto pokyčius, kad jūsų klientas suprastų bendrą jūsų pastangų poveikį, palyginti su kitais kanalais. Kitame skyriuje mes toliau pasinerti į šio ekologiško srauto rezultatus.

Staigus smailės gali reikšti, kad kažkas veikia labai gerai, pavyzdžiui, viruso dienoraščio įrašas arba nauja PPC kampanija pradėjo kurti daug daugiau srauto, o išskleidimas gali parodyti, kad kažkas staiga nustojo veikti ir turi būti ištaisytas. Visada yra gera idėja naudoti „Google Analytics“ anotacijų funkciją, kad pateiktumėte paaiškinimus apie šias spąstus ir išskleidimus.

Tikslai ir tikslų įgyvendinimas naudojant „Organinį srautą“

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „organic traffic“

Pirma, svarbu, kad jūsų klientai būtų nustatyti pagal tikslus, kuriuos galėtumėte stebėti. Tikslai bus vertinami kaip potencialūs klientai ir konversijos.

Kitaip tariant, nustatykite tikslą, kuris parodys, kad kažkas padarė tai, ko norėjote. Pavyzdžiui, kiekvieną kartą, kai kas nors apsilanko jūsų „/ ačiū“ puslapyje, jie tikriausiai ką nors nusipirko ir todėl baigė tai, ko norėjote juos užbaigti. Čia galite sužinoti daugiau apie tikslų nustatymą. Daugiau patarimų galite rasti www.jbmarketing.lt